پشـتیبانی (فقط واتس اپ و تلگرام)

تلگرام واتس اپ

آبکاری پلاستیک در تهران

فرمت » ابکاری » آبکاری پلاستیک در تهران
آبکاری پلاستیک در تهران

امتیاز

اشتراک گذاری

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

آبکاری پلاستیک در تهران

آبکاری پلاستیک در تهران در مراکز زیادی انجام می شود. در حقیقت، پلاستیک های مدرن دارای خواص بی نظیری همچون انعطاف پذیری و ماشین کاری آسان هستند. اما از آنجایی که این گونه مواد رسانای الکتریسیته نیستند آبکاری آن ها کار آسانی نیست. همچنین لازم است برخی از محصولات پلاستیکی خاصیت رسانایی الکتریکی پیدا کنند. برای مثال تفلون ، پلی کربنات یا پلی پروپیلن از این دسته هستند. برای انجام این کار یک لایه فلزی به پلاستیک اضافه می‌ شود که این کار را آبکاری الکتریکی پلاستیک نام گذاری می کنند.

در کشور ما امروزه خدمات آبکاری کروم پلاستیک، آبکاری وکیوم پلاستیک و آبکاری رنگی پلاستیک انجام می شود. معمولا قیمت آبکاری پلاستیک در تهران بر اساس نوع پلاستیک و فلز مورد استفاده برای آبکاری متفاوت است. در صورتی که به آبکاری پلاستیک در تهران نیاز دارید می توانید با استفاده از لینک های زیر خدمت مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت پیدا کنید.

خدمات آبکاری پلاستیک در تهران

شرکت قطعه پوشش کار مشغول به فعالیت در زمینه آبکاری پلاستیک در تهران می باشد. سایر خدمات این شرکت آبکاری نیکل ، آبکاری نقره، اسیدشویی فلزات و گالوانیزاسیون می باشد. برای مشاهده آدرس و شماره تلفن شرکت قطعه پوشش کار اینجا را کلیک کنید.

آبکاری پلاستیک در تهران

قطعات پلاستیکی آبکاری شده

شرکت آبکاری ظریف مشغول به فعالیت در زمینه آبکاری پلاستیک در تهران کیلومتر 45 جاده خاوران، شهرک صنعتی پایتخت خیابان بید، خیابان نیلوفر دوم پلاک 355 می باشد. برای استفاده از خدمات این شرکت با شماره 02191303797 تماس حاصل فرمایید. سایر خدمات این شرکت آبکاری کروم می باشد.

شرکت مجسمه سازی هاشمی مشغول به فعالیت در زمینه آبکاری پلاستیک در تهرانپارس شرقی، جاده قدیم جاجرود، بعد از کمرود و خرمدشت، نرسیده به بومهن کرشت، میدان البرز کوچه رضایی پلاک ۱۲ می باشد. برای استفاده از خدمات این شرکت با شماره 02191303797 تماس حاصل فرمایید.

آبکاری پلاستیک تهران

شرکت صنایع آبکاری نگین مشغول به فعالیت در زمینه آبکاری پلاستیک در تهران کیلومتر 21 جاده مخصوص کرج، پشت پالایشگاه نفت پارس‌، خیابان مارال رنگ، پلاک ۹ می باشد. برای استفاده از خدمات این شرکت با شماره 02191303797 تماس حاصل فرمایید.

شرکت آبکاری شبستری مشغول به فعالیت در زمینه آبکاری پلاستیک در تهران بالاتر از سه راه تهرانپارس، خيابان اتحاد، كوچه دوازدهم غربي، پلاك ۴ می باشد. برای استفاده از خدمات این شرکت با شماره 02191303797 تماس حاصل فرمایید.

قیمت آبکاری پلاستک

قطعات پلاستیکی آبکاری شده

شرکت نیکروم پوشش مشغول به فعالیت در زمینه آبکاری پلاستیک در تهران جاده اندیشه، بعدازفاز ۲، نرسیده به سه راه مارلیک، بلوار راغب، خیابان اطلس شرقی، پلاک ۵۴۹ می باشد. برای استفاده از خدمات این شرکت با شماره 02191303797 تماس حاصل فرمایید. سایر خدمات این شرکت آبکاری PVD می باشد.

قیمت آبکاری پلاستیک

شرکت فلزاب مشغول به فعالیت در زمینه آبکاری پلاستیک در تهران تهران، خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به پل کریمخان، کوچه شهید حقیقت طلب، شماره 15 می باشد. برای استفاده از خدمات این شرکت با شماره 02191303797 تماس حاصل فرمایید.

شرکت فراپوشش (پلاستیک اکبری) مشغول به فعالیت در زمینه آبکاری پلاستیک در تهران، پاکدشت می باشد. برای استفاده از خدمات این شرکت با شماره 02191303797 تماس حاصل فرمایید.

شرکت نیکل گستر مشغول به فعالیت در زمینه آبکاری پلاستیک در تهران صادقیه، خیابان چوب تراش، جنب مترو طرشت، کوچه قاسمی زادیان غربی، پلاک ۳۱، واحد ۴ می باشد. برای استفاده از خدمات این شرکت با شماره 02191303797 تماس حاصل فرمایید.

امتیاز

اشتراک گذاری

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بیشتر بخوانید:

آبکاری فانتاکروم

آبکاری فانتاکروم یکی از جدیدترین استانداردهای آبکاری است. این روش جایگزین خوبی برای روش های سنتی آبکاری کروم سخت است. این فرآیند بر خلاف روش سنتی به

آبکاری آلومینیوم

آبکاری آلومینیوم یکی از روش های پوشش دهی است ، که به منظور حفاظت در برابر خوردگی، ایجاد مقاومت در برابر سایش یا بهبود ظاهر قطعه

آبکاری شیرآلات

آبکاری شیرآلات به معنای ایجاد پوششی محافظ روی شیرالات است که علاوه بر حفاظت، سبب زیبایی شیرآلات نیز می شود. در حقیقت امروزه علاوه بر کارایی

تولید لوله گالوانیزه

تولید لوله گالوانیزه فرایندی است که به منظور افزایش مقاومت به خوردگی و زنگ زدگی لوله های فولادی انجام میشود. لوله های فولادی به شدت مستعد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخصص دارید؟ به ما بپیوندید