پشـتیبانی (فقط واتس اپ و تلگرام)

تلگرام واتس اپ

دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه

فرمت » دستگاه صنعتی » دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه
دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه

امتیاز

اشتراک گذاری

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه

دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه برای شکل دهی ورق های گالوانیزه استفاده می شود که دارای طرح خاصی هستند و به صورت انبوه تولید می شوند. این دستگاه اغلب بصورت ساختار های یک طبقه و دو طبقه تولید می شود. با استفاده از دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه می توان مقاطع پر مصرف مثل کرکره، روکش بام ساختمان و فرم های مختلف گالوانیزه با ضخامت های مختلف تولید کرد. دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه آسیبی به ورق های رنگی و روکش دار در موقع فرم دهی نمی رساند.

انواع دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه

دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه انواع مختلفی دارد، که با توجه به کاربرد آن دسته بندی می شود. در این بخش انواع دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه بررسی می شوند.

دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه ال اس اف

دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه ال اس اف، برای ساخت ورق های گالوانیزه با سایز های مختلف و با مقاطع سی فرم و یو فرم استفاده می شود. این نوع دستگاه ها شامل مجموعه برش و پانچ و مجموعه فرمینگ با توانایی تغییر فاصله بین قالب ها و قابلیت تولید عرض های مختلف است.

دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه پوشش سقف

این نوع از دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه دارای دو نوع سینوسی یا کرکره ای و ذوزنقه ای می باشد. که در این قسمت بررسی می شوند.

دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه سینوسی

یکی از روش های سنتی در شکل دهی ورق های گالوانیزه طرح سینوسی است. این طرح موجی شکل است و اغلب از ورق های گالوانیزه تولید شده توسط این روش در ساخت سقف شیروانی و یا سقف کاذب استفاده می شود. دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه سینوسی دارای قدرت موتور 50 دور در دقیقه و 11 دروازه با قالب قطر 180 میلی متر است. این دستگاه دارای ابعادی با طول 8 متر و عرض 170 سانتی متر است و همچنین این دستگاه قابل حمل با تریلی می باشد.

دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه ذوزنقه

روش دیگر در فرم دهی ورق های گالوانیزه طرح ذوزنقه است. دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه ذوزنقه بیشتر برای تولید ورق های گالوانیزه در مکان های پرتردد با هوای مرطوب استفاده می شود. این دستگاه ها دارای طول 10 متری و عرض 170 سانتی متری هستند و به آسانی با تریلی حمل می شوند. در دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه ذوزنقه از دو دینام گیربکس شفت 75 میلی متری و قدرت موتور 50 دور استفاده می شود.

فرآیند رول فرمینگ ورق های گالوانیزه

ورق های گالوانیزه پوششی از فلز روی بر سطح خود دارند و در رنگ های مختلف تولید می شوند. این ورق ها با استفاده از اسپری یا با قرار گیری در کوره رنگ آمیزی می شوند. ورق گالوانیزه با استفاده از دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه با ضخامت های 6 تا 18 میلی متر در طرح های متنوعی ساخته می شوند. ورق های گالوانیزه با طرح ها و رنگ ها جذاب و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی محبوبیت زیادی دارند. این ورق ها علاوه بر شکل ظاهر خوب، وزن کمی هم دارند که سبب افزایش مقاومت در برابر زمین لرزه ، کاهش هزینه ها و سهولت حمل و نقل می شوند.

دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه

دستگاه رول فرمِنگ گالوانيزه

مزایای دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه

دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه یکی از دستگاه های مهم برای تست خمش و شکل دهی ورق گالوانیزه است. با توجه به این موضوع، می توان مزایای زیر را برای دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه بیان کرد.

  • تولید ورق گالوانیزه با دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه با سرعت بالا و بدون نیاز به اپراتور انجام می شود. یا با استفاده از این دستگاه ها می توان هر گونه ورق گالوانیزه را روش رول فرمینگ شکل داد.
  • فرآیند شکل دهی ورق گالوانیزه به طور کامل با استفاده از دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه انجام می شود و از نیروی کار تنها جهت بسته بندی و دپوی محصول استفاده می شود. لذا استفاده از این دستگاه سبب تولید حجم بالایی از محصولات با سرعت زیاد و هزینه کم می شود.
دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه

دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه

  • با استفاده از دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه می توان محصولاتی با کیفیت بالا و یکنواخت تولید کرد. به طور کلی، محصولات تولید شده توسط این دستگاه استحکام بالایی دارند.

روش کار دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه

نحوه کار دستگاه های رول فرمينگ گالوانيزه به این صورت است که، در این دستگاه ورق های گالوانیزه از بین غلتک ها عبور می کنند و سبب تغییر شکل یا به عبارتی فرم گیری آن ها می شود. روش معمول فرم دهی در دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه ، استفاده از غلتک است. سرعت شکل دهی ورق ها در این دستگاه ها در حدی بالاست که سبب تولید در ظرفیت های بالا می شود و می توان روزانه حجم زیادی از ورق گالوانیزه را شکل داد.

دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه

دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه

اجزای دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه شامل قفسه نورد، غلتک ها، یاتاقان ها و محفظه ای برای محافظت کردن قطعات می شود. دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه نیاز به تجهیزات مکانیکی و الکتریکی دارد که در این دستگاه ها تجهیزات تنظیم نیرو و کنترل آن و همچنین سرعت دورانی غلتک ها نیاز است.

قیمت دستگاه رول فرمینگ گالوانیزه

عوامل مختلفی بر قیمت دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه تاثیرگذار است. یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیرگذار قیمت این دستگاه، تعداد ایستگاه های لازم برای به دست آمدن پروفیل مورد نظر است. به طوری که دستگاه های رول فرومينگ برای تولید محصولات مختلف دارای ایستگاه های مختلفی هستند. قیمت دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه با تعداد ایستگاه های تولید محصول رابطه مستقیم دارد، به طوری که با افزایش تعداد این ایستگاه ها، قیمت دستگاه رول فرمینگ هم افزایش می یابد. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه رول فرمينگ گالوانيزه می توان به ضخامت و عرض ورق، میزان پیچیدگی زوایای کار، برند سازنده و کشور سازنده اشاره کرد.

امتیاز

اشتراک گذاری

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بیشتر بخوانید:

اسکنر سه بعدی

اسکنر سه بعدی دستگاهی است که شکل و ظاهر اجسام را بررسی کرده و به تجزیه و تحلیل داده های مربوط به آن ها می پردازد.

دستگاه رولینگ رزوه زن

دستگاه رولینگ رزوه زن و فرایندی که انجام می دهد یعنی عملیات رزوه کاری جزء مهمی از صنعت را تشکیل می دهند. رزوه زنی با استفاده

فرز cnc پنج محور

فرز cnc پنج محور می تواند فرایند ماشین کاری قطعات بسیار پیچیده را با کاهش حرکت های مورد نیاز برنامه نویسی و فیکسچر بندی انجام دهد.

فرز cnc چهار محور

فرز cnc چهار محور یکی از انواع فرز های موجود در بازار و در صنعت تراشکاری است. در حالت کلی دستگاه های فرز cnc را می

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخصص دارید؟ به ما بپیوندید